Lisa Soovinimekirja
Digitaalne rehvirõhu Monitor Süsteemi Auto OBD-TPMS Varjatud Jälgimine Nuppu Mitsubishi
Eest Outlander 2014-2020
Eest Xpander 2017-2018
Näiteks Eclipse Risti 2017-2018
See TPMS seade ei ole vaja andur tööle ,selle kaudu ühendada auto OBD pistik, et saada rehvi ABS andmeid, et jälgida rehvi ohutult.
ekraani kuva väärtust ei ole tegeliku rehvirõhu väärtus, see on analoog väärtus rehvirõhku.
monitori ekraanil näidata, "2.4"tähendab, rehvirõhu normaalne .
kui rehvi rõhk lekkida kuni 20%-25%.see näitab "1.8" ja alarm.
kui rehvi rõhk lekkida kuni 50% või rohkem.see näitab "1.0" ja alarm.
Õppimine /Testimine samme:
1.pärast installi.vaadata ja tagada nelja ratta rehvirõhku, normaalne .
2.hoidke klahvi "L"nuppu 5s kuni kuulete muusika heli siis vabastama oma käsi.siis ekraani kuva kui P1.
3.Korter tee ,sõidavad 1km ja kontrolli kiirus väiksem 70km/h,siis jälgida lõpeta õppimist.monitor näitab, kui P2(ekraan P1 ja P2 ,vt kasutusjuhendit).
Tööpõhimõte:
Kui rehvid on underinflated , rehvi raadius on muutunud väiksemaks , ratta kiirus muutub suuremad , kui rehvid on overinflated , rehvi raadius on muutunud suuremaks samal ajal ratta kiirus alanenud .Auto OBD saada originaal ABS andmed , kui rehvi underinflated , see põhjustada ebanormaalset andmed , seejärel jälgida häire .
OBD-TPMS eelised:
1. Ei ole vaja lahtivõtmine seade, lihtne paigaldada.
2. Ei ole vaja paigaldada andurid ja vahetage patarei.
3. Ohutu, tuleb kasutada originaalseid autol ABS andmeid, et hinnata rehvi seisundit .saate avastada rehvi varjatud ohtu õigel ajal.
OBD-TPMS miinused: ekraan väärtus pole tegeliku rehvirõhu väärtus.
Omadused:
1.Digitaalne ekraan, sujuvalt kohaneda auk seisukoht, originaal auto
(1).Seal on hooldusnõuanded
(2).Algne hallitus on avatud ja originaal auk on kohandatud
(3).Peamine seisukoht on lahutatud, ja vale võti ei vajutanud
(4).Piirata võti, võtme kaitsmisel deformatsioon
(5).Suur leak meeldetuletus. 1.0 alarm kuvatakse siis, kui õhu leke ületab 50%
Tavaline mudel:
1. Hoolduse näpunäiteid
2. Üldine hallitusseened turul, punnis ja inetu
3. Nupud on üksteise kõrval, see on lihtne vajutada valet nuppu
4. Seal on no limit nupp, nupu raske on tekitada nupp, et sandiks ja lihtne vajutage kogemata
2.Ei ole vaja sisemised ja välised andurid (1).Õhu rõhk on liiga kõrge
(2).Kiirus aeglustub
(3).Õhu rõhk on liiga madal
(4).Kiirus muutub kiiremini
(5).Toode kasutab lugemisel rehvi kiirust seire meetod, mis ühendab originaal auto arvuti andmete bussi CAV-OBD pistik, ja jälgib automaatselt originaal
auto ABS andmed pärast möödaminnes, ja automaatselt lülitub välja, kui leek on välja lülitatud.
3.Neli käiku reguleeritav/set tundlikkus
1.Kokku 4 taset tundlikkust saab reguleerida(Pikk vajutage R klahvi 2 sekundit all, et määrata tundlikkust, vajutage L võti tsükli valik)
2. Kui rehvi rõhk on madalam kui 25% normaalsest väärtusest originaal auto rehvi rõhu, ilmub ekraanile automaatselt häire
4.Näpunäiteid väsimus sõidu / eemale sõitmise ohud
1. Iga 2 tunni sõidu (aega saab seadistada), siis summeri heli [BiBiBi], et teile meelde tuletada
2. Vajutage suvalist klahvi, et heli välja lülitada, seisata mootor ja lülitada välja tuli, ja meeldetuletuse funktsioon uuesti taimer
3. Väsimus sõitmine on rangelt keelatud
4. Summeri meelde tuletada, vajutage suvalist klahvi, et heli välja lülitada
Funktsiooni seadistamise kohta:
1. Õppida rehvi rõhk
(1) Esimese määrata rehvirõhu väärtus 4 rehvid normaalse rõhu väärtus
(2) vajutage pikalt nuppu L rohkem kui 5 sekundit, muusika küsib, et siseneda õppe riik
Märkus: Palun sõita umbes 1km peal tasasel teel kiirus (õppimise kiirus ei tohiks ületada 70KM/H)
2. Normaalne riik
Pärast seda, kui uuring on lõpetatud, see automaatselt siseneda normaalne riik
3. Profileerimis -, häire: väike leke (puudu 25-50%)
Rehvi rõhk, mis vastab väike leke on 1.8, buzzer kõlab Bi-Bi-Bi, vajutage L võtme ja R klahvi üks kord, buzzer, lõpetab alarm
Märkus: Kui rehv lekib, saab sõita ettevaatlikult remonditöökoda remont rehvi
4. Profileerimis -, häire: suur leak (rohkem kui 50% vastamata)
Rehvi rõhk, mis vastab suur leke on 1.0, madala rõhu buzzer on Bi-Bi-Bi, vajutage L või klahvi R klahvi üks kord, buzzer, lõpetab alarm
Märkus: Kui rehv lekib, teil on vaja, et peatada ja remont rehvide kahjustamise vältimiseks rehvi
5. Väsimus meeldetuletus
Lühikese vajutage R klahvi uuesti, vajutage L võti tsükli valimine
1=Pidev start 1 tund kiire
2=Pidev algus 2 tundi kiiret (vaikimisi)
3=Pidev alustada 3 tunni kiire
4=Pidev algus 4 tundi küsi
0=välja Lülitada väsimus meeldetuletuse funktsioon
Teade:
1. Võite vajutada suvalist nuppu tühista märgutuli ja summer
2. Korduv meeldetuletus: draiv, 2 tundi pärast meeldetuletuse, siis saab jälle meelde tuletada
6. Hooldusnõuanded
Lühikese vajutage R klahvi uuesti, vajutage L võti tsükli valimine
3=Pideva sõidu 3000 kilomeetrit meenutab hooldus
5=Prompt hooldus sõites 5000 kilomeetrit pidevalt (vaikimisi)
8=Pideva sõidu eest 8000 kilomeetri küsib hooldus
10=Pideva sõidu 10000 kilomeetrit küsib hooldus
0=välja Lülitada hoolduse meeldetuletuse funktsioon
Teade:
1. Võite vajutada suvalist nuppu, et signaal
2. Tsükli meeldetuletus: Pärast meeldetuletuse, seal on 2 korda alustada sõiduki meeldetuletus.Automaatselt tühistada pärast 2 viipasid, ja siis edasi sõita 5000 km, meenutavad uuesti