Lisa Soovinimekirja
Asendamine
0GD775
0GD787
0JD605
0JD606
0JD610
0JD616
0JD634
0JD648
0KD489
0KD491
0KD494
0KD495
0NT367
0PD685
0RD300
0RD301
0TC030
0TD116
0TD117
0TD175
0TG226
0UD088
0UG260
310-9080
310-9081
312-0383
312-0384
312-0386
312-0653
312-0654
451-10298
451-10299
451-10421
451-10422
GD775
GD776
GD787
JD605
JD606
JD610
JD616
JD634
JD648
JD648
JD775
JY366
KD489
KD491
KD492
KD494
KD495
KP423
NT379
PC764
PC765
PD685
RC126
RD300
RD301
TC030
TD116
TD117
TD175
TG226
UD088 Sobib Masin Mudelid Dell
Latitude D620
Latitude D620 ATGD
Latitude D630
Latitude D630 ATGD
Latitude D630 UMA
Latitude D630 XFR
Laius D630c
Latitude D631
Precision M2300
Kohaletoimetamine: 1. Me ei vastuta kätte toimetamata aadress.Me jätame endale õiguse tasu laevandus tasu on taas tagastatud teemad tõttu vale aadress.
2. Esemed on üldiselt väljaveetud järgmisel tööpäeval pärast teie makse on kustutatud (Laup. & Päike.välja jäetud.) Teade saadetise jälgimise Nr.saadetakse ostja.Tagasi policy: 1.Toetuse raha tuleb esitada 30 päeva jooksul, asendamine esitatakse 90 päeva jooksul pärast kõigi vigadega, kahjustatud või valesti . 2.Kui te ostsite vale punkt, Tagastamine ei ole lubatud, Kuid wersquod nagu vahetada õige, kui maksad saata laevanduse tasu. 3.Tagastamise või asendamise tehakse pärast tagastatud kauba. 4.Ainult vahetada punkt, ostja peab maksma tagasi laevandus tasu, müüja tasub saata laevanduse tasu.Garantii 1. Kõik esemed meie poest viib täieliku 24-kuulise garantii alates ostmise. 2. Palun teavitage meid 14 päeva jooksul pärast ilmumist vea garantiiperioodi jooksul.Asendamist või raha tagastamist on availavble puuduliku või vigase toote. 3. Garantii ei kehti, kui defekt on põhjustatud kaudu mis tahes järgmised omadused: Kasutamine, välja arvatud kooskõlas kasutusjuhend: hoolimatult: kokkupuute niiskus: niiskus või äärmuslike soojus-või keskkonnatingimustega: volitamata muutmise, algatamise või remont.Tähelepanu: 1. Pls võtke meiega ühendust, enne jäta neutraalne/negatiivne tagasiside või juhul/vaidlus kui teil on mingeid pettumust või unsatisfaction.Ja ärge öelge meile, kui teil on tunne, et me ei küündi 5 punkte iga nelja kriteeriumi FREDERICK (Üksikasjalikud Müüja Reiting), oma muresid on väga teretulnud.
2. Meie eesmärgiks on pakkuda parima toote ja teenuse.Oleme pühendunud, et lahendada teie probleemi.Negatiivne ja neutraalne tagasiside tulemusena nr müügijärgne hooldus ja garantii puudub pakutakse.
3. Kui teil on küsimusi, tere teile e-posti või trademanager.Püüame vastata kõigile küsimustele ja lahendada probleeme nii kiiresti kui võimalik.