Lisa Soovinimekirja
Vedu
Vedu
• Esemed on tavaliselt saadetakse välja hiljemalt 24 tunni jooksul tööpäeva jooksul pärast makse on laekunud.
• Müüjad ei vastuta teenuse transiidi ajal.Transiidi aeg on ette nähtud vedaja.
Tagastamise Poliitika
• Tagame vastu mis tahes rikkis või valesti tooteid.Algne shipping etikett tuleb tagasi saata meile, et kinnitada tagasi.Täielikku toetust võib anda üksnes siis, esimese 30 päeva jooksul peale kättesaamist toode.
• Tulu on kehtetu, kui toodet on valesti käideldud või füüsiliselt kahjustunud kliendi poolt.
• Ostja vastutab igasugu tagasi laevandus/saadetise müüjale probleemi lahendada.
• Annab teha kõikide puudusteta, kahjustamata toodete suhtes kohaldatakse 15% taasasustamiseks tasu.Laevandus ja käitlemise tasu on absoluutselt kuulu tagastamisele.Kui üksus on meile tagasi tõttu aadress teema, me ei võta reshipping tasu reship.Kui sa soovid raha tagasi, seal on 15% taasasustamist tasu rakendada.
• Palun võtke meiega ühendust naasid.
Tagasiside
• Me hindame teie tagasisidet ja meie süsteem automaatselt lahkuvad tagasiside teile pärast pakkumise lõppu.
• Palun võtke meiega ühendust läbi Hitehclassic.ee sõnumikeskuse kui teil on mingeid probleeme, siis me püüame alati oma parima ja 100% klientide rahulolu.
Kohaletoimetamine:
Tavaliselt me laeva punkte välja 48 tunni jooksul pärast makse saamist, välja arvatud Nädalavahetus ja Suured Pühad.
Turvalisuse Eesmärgil, me AINULT laeva aadress, mida ette jooksul kassasse
Import Tax & Tasu
Kõik rahvusvahelised impordimaksud ja-lõivud, on eraldi riik, seadused ja määrused, see vastutab ostja.Palun pöörduge kohalike ametkondade kõigi kohaldatavate ja/või vajalikud tasud, kulud ja haldusnormid enne pakkumist.
Garantii
meil on 90 päeva garantii , alates päevast, teil tellida punkt, saate nautida 90 päeva protectation
Tagasiside:
Me hindame oma äri siiralt, meie väärtustatud kliendid.Kui olete rahul meie toodete ja teenuste, palun jäta meid viis tärni.Et andke meile rohkem enesekindlust, et pakkuda paremat teenust ja arendada oma äri.Aitäh.
Igal juhul te ei ole rahul meie toote või teenuse kohta, siis palun võtke meiega ühendust enne oma puhkust negatiivne / neutraalne hinnang või algatada vaidluse, me püüame oma parima, et probleemi lahendada.Tänan ette, palun andke meile võimaluse parandada meie teenust.